Klachtenregeling
Klachtenregeling Ronald Tours
Ronald Tours streeft er naar haar dienstverlening iedere dag te verbeteren om aan de verwachtingen van de klanten te voldoen en deze waar mogelijk te overtreffen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over (een onderdeel van) onze dienstverlening. Wij hechten veel waarde aan een tevreden klant en vinden het daarom belangrijk dat u uw suggestie of klacht indient. Wij luisteren naar u en zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt uw suggestie of klacht per e-mail of per post sturen naar Ronald Tours.
• Per e-mail: info@ronaldtours.nl
• Per post:
Ronald Tours BV
T.a.v. de directie
Vliedberg 1
3356 GA Papendrecht
Welke gegevens hebben wij van u nodig?
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, vragen wij u om de volgende gegevens te vermelden in uw e-mail of brief:
- Uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;
- De datum en omschrijving van de klacht;
- Indien van toepassing: de door u gewenste oplossing.
Hoe verloopt de afhandeling van uw klacht?
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen sturen wij u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging, waarna uw klacht direct in behandeling wordt genomen. Indien mogelijk zullen wij informatie verzamelen bij degene die betrokken is bij de klacht. Vervolgens nemen wij contact met u op om uw klacht nader toe te lichten. Hierna zullen wij u binnen 10 werkdagen een schriftelijke danwel digitale inhoudelijke reactie sturen na bevestiging van ontvangst. In onze reactie leest u onze uitspraak die tot stand is gekomen naar aanleiding van de verzamelde informatie.
Uw klacht wordt gedurende twee jaar gearchiveerd in verband met mogelijke vervolgacties.